Wzmocnienie wizerunku ZMP - ankieta dla miast członkowskich

Opublikowano: 26.07.2016
logo-zmp-2.jpg
Związek Miast Polskich rozpoczyna wdrażanie nowej strategii komunikacji oraz podejmuje działania wzmacniające wizerunek Związku jako lidera w zakresie reprezentowania interesów polskich miast.

Związek zaprasza miasta członkowskie do aktywnego włączenia się w proces budowania wizerunku społeczności miejskich. Zachęca do wypełnienia ankiety i podzielenia się oczekiwaniami dotyczącymi efektywnego zarządzania informacją.

Wychodzimy z założenia, że siłą Związku są miasta i ludzie, którzy go tworzą. Chcielibyśmy włączyć Państwa w proces budowy silnych marek polskich miast, z jednej strony identyfikując ich potrzeby i oczekiwania, ale także proponując Państwu nowe rozwiązania, które mają na celu usprawnienie mechanizmów współpracy w ramach Związku Miast Polskich.

Jesienią planujemy uruchomienie nowego portalu internetowego ZMP, który będzie posiadał funkcję strefa dla miast – intranetu, w którym treści będą dedykowane wyłącznie miastom członkowskim. W strefie będą udostępnione Państwu wszystkie dokumenty legislacyjne, projekty ustaw, rozporządzeń i stanowisk z możliwością opiniowania. Nowa strategia komunikacji zakłada także aktywność Związku w mediach społecznościowych oraz mobilizację miast członkowskich w kilku strategicznych tematach. Liczymy na Państwa aktywność.

Pozwalamy sobie załączyć krótką ankietę, z prośbą o wypełnienie i odesłanie do 31 sierpnia br.

Prosimy również o uzupełnienie adresów mailowych osób z Urzędu, których aktualnie nie posiadamy, a którym na bieżąco będziemy dostarczać informacje o działaniach lub projektach realizowanych przez ZMP.

Partnerzy