Dane, które dowodzą, że miasta należące do Związku Miast Polskich są lepiej widoczne w internecie przedstawił pierwszego dnia I Samorządowego Kongresu Internetu i Mediów Społecznościowych LocalSoMe'22 Michał Fedorowicz, Prezes Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.
Oto jak wygląda faktyczne dotarcie miast należących do ZMP:
- średnia liczba fanów wynosi 18 tysięcy
- średnia liczba postów - 2,1/dziennie
- średnia liczba interakcji - 54 tysięcy
- średnia zaangażowania fanów - 0,87%/rok
Jednocześnie dla miast niezrzeszonych w ZMP:
- średnia liczba fanów wynosi - 3,9 tysięcy
- średnia liczba postów - 1,2/dziennie
- średnia liczba interakcji - 8,2 tysięcy
- średnia zaangażowania fanów - 0,17%/rok
Dane mówią same za siebie - warto należeć do Związku Miast Polskich. Zapraszamy!