Dla tych samorządów jest to szansa na pokrycie od 60% do 95% kosztów realizacji usług społecznych.
Kto może aplikować?
Wnioski mogą składać samorządy, które znalazły się w wykazach gmin poszkodowanych, określonych w rozporządzeniu z dnia 16 września 2024 r. dotyczącym szczególnych rozwiązań związanych z usuwaniem skutków powodzi, załączniku do rozporządzenia z dnia 5 października 2024 r. w sprawie gmin dotkniętych powodzią i zasad odbudowy na ich terenie.
- Lista powiatów dostępna jest tutaj.
- Lista gmin dostępna jest tutaj.
Kiedy można składać wnioski?
Wnioski o grant w ramach 1. rundy dodatkowego naboru można składać od 30 stycznia do 28 lutego 2025 r.
Ile wynosi grant i na co można go przeznaczyć?
Środki w wysokości od
60% do 95% kosztów realizacji usługi mogą zostać przeznaczone na finansowanie usług społecznych zlecanych podmiotom ekonomii społecznej (PES). Usługi te muszą mieścić się w katalogu usług kwalifikowanych zgodnie z Wytycznymi Europejskiego Funduszu Społecznego Plus na lata 2021–2027.
Maksymalna kwota grantu: 350 000 zł. Alokacja na dodatkowy nabór wynosi 30 000 000,00 zł.
Dokumenty konkursowe
Zapraszamy do zapoznania się z dokumentacją konkursową.
- e-mail: kontakt@premiaspoleczna.pl
- tel.: 22 308 06 92
- więcej informacji: www.premiaspoleczna.pl