O cyfrowej reklamie

Opublikowano: 27.08.2024
Clipboard_08-27-2024_03.jpg
Debata pod nazwą „Przyszłość reklamy cyfrowej w przestrzeni miejskiej” odbędzie się 20 września 2024 r. o godzinie 10:00 w budynku B (Atrium) Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz, przy ul. 23 Lutego 20 w Poznaniu.

Wydział Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Poznania, we współpracy z Miastem Lublin rozpoczyna cykl debat dotyczących perspektyw wdrażania reklamy cyfrowej na terenie miast. Rozwijający się rynek nowoczesnych mediów oraz rozwiązań DOOH (Digital Out of Home), stopniowo zastępuje tradycyjne formy reklamy, a obserwowane w przestrzeni miast technologie cyfrowe, stanowią dla Samorządów istotne wyzwania w kontekście kształtowania lokalnej polityki przestrzennej.

Panele eksperckie przybliżą zagadnienia związane z wpływem nowoczesnych technologii na przestrzeń miejską oraz omówią, jak reklama cyfrowa będzie kształtować przyszłość komunikacji, w kontekście wyzwań związanych z inteligentnym zarządzaniem miastem. Prelegenci przedstawią zasady dotyczące umieszczania reklam cyfrowych w przestrzeni publicznej, z uwzględnieniem ich estetyki oraz regulacji prawnych.

Wiodąca tematyka:

  • Perspektywy rozwoju nowych form reklamy
  • Prelekcje z udziałem ekspertów z branży technologicznej
  • Panele dyskusyjne na temat regulacji prawnych

W związku z ograniczoną liczbą miejsc, konieczne jest potwierdzenie udziału w debacie, poprzez odpowiedź na niniejszy e-mail: krajobrazowa@um.poznan.pl. Udział w debacie jest bezpłatny.

Załączniki:
Program

Partnerzy