Kalisz - Strategia komunikacji marketingowej

Opublikowano: 05.06.2017
1.jpg
Zakończyły się prace nad strategią komunikacji marketingowej marki miasta. Wytyczne ze strategii będą dla miasta drogowskazem w realizacji działań promocyjnych budujących wizerunek Kalisza w Polsce.

- Po wielu miesiącach intensywnej pracy, zaangażowaniu firmy Premium Consulting oraz pracowników urzędu miejskiego zakończyliśmy opracowanie strategii komunikacji marketingowej marki miasta Kalisza - mówi Grzegorz Sapiński, prezydent Kalisza. - Ten dokument ma dla nas przede wszystkim wymiar praktyczny. Jest to mapa celów i narzędzi, za pomocą których chcemy je osiągnąć. Nasze miasto ze swoim ogromnym potencjałem gospodarczym, społecznym i kulturalnym zasługuje na skuteczną i ciekawą promocję.

Projekt strategii komunikacji marketingowej marki miasta firma Premium Consulting wraz z Urzędem Miejskim w Kaliszu przygotowywała od grudnia ubiegłego roku. - Nasza strategia obejmuje trzy główne grupy docelowe - mówi Mariusz Łodyga. - To mieszkańcy miasta, turyści i potencjalni inwestorzy. Opracowaliśmy trzy osobne plany komunikacji marki na najbliższe dwanaście miesięcy.

Marka miasta zostanie oparta na trzech wartościach. - To historia, tradycja i gospodarność - mówi Katarzyna Figurska. - Na tej bazie powstało hasło "Kalisz - dopisz swoją historię".

Więcej informacji

Partnerzy