Organizowany przez Związek Miast Polskich oraz Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS) Kongres jest pierwszym i jedynym w Polsce wydarzeniem dedykowanym skutecznej komunikacji samorządowej we wszystkich kanałach platform społecznościowych i Internetu. Podczas dwóch dni Kongresu zostaną zaprezentowane najnowsze trendy w lokalnej komunikacji, sekrety efektywnego dotarcia do mieszkańców i najlepsze praktyki rozwiązywania sytuacji kryzysowych w social media.
Kongres Local-SoMe’22 będzie poświęcony analizie, sposobom przetwarzania i efektywnego wykorzystywania danych sieciowych do zarządzania miastem, komunikacji i dialogu z mieszkańcami oraz promocji lokalnych wydarzeń i inwestycji.
Local-SoMe’22 to wystąpienia ekspertów, którzy zaprezentują swoją wiedzę i doświadczenie w trzech obszarach tematycznych oraz podzielą się z uczestnikami swoim know-how w ramach praktycznych warsztatów i szkoleń.
Local-SoMe’22 to dwa dni spotkań i wymiany poglądów specjalistów zajmujących się marketingiem, komunikacją i szeroko pojętą obecnością w Internecie na poziomie samorządu.
Dzień I – to czas dedykowany inspiracji, prezentowaniu nowych możliwości i znajdowania najlepszych rozwiązań komunikacyjnych z mieszkańcami.
Dzień II – to czas poświęcony praktyce, pozyskiwaniu konkretnej wiedzy, rozmowom z ekspertami, warsztatom, poznawaniu instrumentów i narzędzi do skutecznej komunikacji oraz nowym wymiarom dialogu z mieszkańcami.
Kulminacyjnym wydarzeniem pierwszego dnia Kongresu będzie wieczorna gala Local-SoMe’22, podczas której po raz pierwszy zostaną przyznane nagrody za najlepszą komunikację w przestrzeni social media. Uhonorowani zostaną prezydenci, burmistrzowie i profile miast.
Współorganizatorem Kongresu jest Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych, który prowadzi unikalne w skali krajowej badania w zakresie skutecznego dotarcia z komunikacją do odbiorców w kanałach social media i Internecie oraz analizy sentymentu i emocji.
Partnerem strategicznym Kongresu jest Miasto Tychy oraz firmy Google Cloud Polska, Meta/Facebook, Devoteam Polska, TikTok.
I Samorządowy Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych Local-SoMe’22 odbędzie się 19-20 września w Miejskiej Bibliotece Publicznej Mediateka przy al. Piłsudskiego 16 w Tychach.
Program dostępny jest na stronie internetowej Kongresu Local-SoMe’22.
Koszt uczestnictwa w dwudniowym Kongresie wynosi 1250 zł brutto. Dla miast członkowskich ZMP został przygotowany specjalny kod rabatowy uprawniający do zakupu biletu w cenie 999 zł. KOD: ZMP#miasto999.
Zachęcamy do rejestracji. Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie Local-SoMe’22.