W pobliżu Urzędu Miasta na ul. Sikorskiego oraz na ul. Myśliborskiej został uruchomiony paczkomat, na którym znajduje się herb miasta. To pierwsze w Polsce tego typu urządzenie, które pomoże mieszkańcom załatwiać sprawy urzędowe bez bezpośredniego kontaktu z urzędnikami.
Dzięki nowemu rozwiązaniu dokumenty do Urzędu Miasta można nadać w dowolnym paczkomacie na terenie Gorzowa Wielkopolskiego. Lista paczkomatów dostępnych znajduje się na stronie urzad24.inpost.pl/gorzow.
Dzięki nowemu rozwiązaniu gorzowianie będą mogli:
- złożyć wniosek o zarejestrowanie pojazdu sprowadzonego z zagranicy, zakupionego w kraju lub nowego,
- złożyć wniosek o wymianę/wydanie wtórników dokumentów komunikacyjnych (dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu oraz tablic rejestracyjnych),
- zgłosić zbycie/nabycie pojazdu,
- zawiadomić o zmianie stanu faktycznego (np. dopisanie adnotacji: hak, gaz, itp.)
- złożyć wniosek o wyrejestrowanie pojazdu,
- odebrać nowy dowód rejestracyjny, kartę pojazdu.
- wydanie profilu kandydata na kierowcę (PKK) przed przystąpieniem do szkolenia/egzaminu państwowego,
- wtórnik prawa jazdy/pozwolenia na kierowanie tramwajem,
- wpis w dokumencie prawa jazdy potwierdzający kwalifikacje zawodowe,
- wydanie międzynarodowego prawa jazdy,
- wydanie/przedłużenie ważności zezwolenia na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne,
- wydanie zaświadczenia.