Bezpłatne webinarium - RAPORT O STANIE JST - zmiana terminu z 30 stycznia na 11 lutego br.

Opublikowano: 20.01.2025
webinarium_RAPORT_O_STANIE_JST_-__najlepsze_praktyki_2024-25_1920x1080.jpg
Fundacja MIASTO i Związek Miast Polskich zapraszają do udziału w drugiej edycji bezpłatnego webinarium „RAPORT O STANIE JST – najlepsze praktyki 2024/25”, które odbędzie się 11 lutego br. (wtorek) o godz. 11.00.

Eksperci podzielą się cenną wiedzą popartą doświadczeniem i obserwacjami, przydatną zarówno burmistrzowi czy prezydentowi, sekretarzowi gminy, jak i zespołowi odpowiedzialnemu za komunikację z mieszkańcami i wizerunek JST.

ZAREJESTRUJ SIĘ

A G E N D A

  • Powitanie i przedstawienie prezentujących
  • Podstawa prawna Raportu o stanie JST
    • Ustawa
    • Zadania burmistrza i prezydenta, uprawnienia rady i mieszkańców
  • Procedura przygotowania Raportu
  • Zawartość Raportu o stanie JST
    • Cele Raportu
    • Obszary analizy
    • Gmina na tle grupy porównawczej
  • Odbiorcy i formaty Raportu
  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Zakończenie

P R E L E G E N C I

Ryszard Grobelny

Prezes Fundacji Miasto, doradca strategiczny w Związku Miast Polskich.

Sylwia Kluczyńska

Kierownik ds. Raportów w Fundacji Miasto, kierownik Działu Badań i Rozwoju w Związku Miast Polskich.

Zachęcamy do przekazania informacji o webinarium swoim zespołom i zapraszamy do uczestnictwa w szerszym gronie!

Więcej informacji na temat raportu o stanie JST można znaleźć na naszej stronie produktowej.

Do zobaczenia na webinarium!

Z przyczyn zdrowotnych musieliśmy zmienić pierwotny termin, z 30.01.2025 (czwartek) na 11.02.2025 (wtorek).

Partnerzy